Πανελλήνιες-Στατιστικά

  

 ΑρχικήΙστορικόΠροσωπικόΔιακρίσειςΜαθ. ΔυναμικόΚανονισμοίΠανελλήνιεςΕπιτυχόντεςΟμάδεςΓονείςΕκδηλώσειςProject

 

  • Στις εξετάσεις προσήλθε το 97,35% του συνόλου των υποψηφίων (84.837 από 87.144 υποψηφίους). Το 2011 είχε προσέλθει το 98,37% του συνόλου των υποψηφίων (85.478 από 86.924 υποψηφίους).

     

  • Φέτος αναβαθμολογήθηκαν, λόγω διαφοράς α’ και β’ βαθμολογητή, 36.075 γραπτά (ποσοστό 6,60%). Παρατηρείται δηλαδή μείωση σε σχέση με το 2011. (Το 2011 είχαν αναβαθμολογηθεί 36.538 γραπτά (ποσοστό 6,83%).

     

  • Παρατηρείται αύξηση στα γραπτά που βαθμολογήθηκαν μεταξύ 18-20 (13,50 έναντι 11,09% για το έτος 2011), ενώ υπάρχει μικρή αύξηση στα γραπτά που βαθμολογήθηκαν μεταξύ 15-18 (18,13% έναντι 18,08% για το έτος 2011).

    Read more: http://www.neolaia.gr/2012/06/25/panellinies-2012-statistika-stoixeia-vathmologion/#ixzz2DKDICykg
     
  • Στις εξετάσεις προσήλθε το 97,35% του συνόλου των υποψηφίων (84.837 από 87.144 υποψηφίους). Το 2011 είχε προσέλθει το 98,37% του συνόλου των υποψηφίων (85.478 από 86.924 υποψηφίους).

     

  • Φέτος αναβαθμολογήθηκαν, λόγω διαφοράς α’ και β’ βαθμολογητή, 36.075 γραπτά (ποσοστό 6,60%). Παρατηρείται δηλαδή μείωση σε σχέση με το 2011. (Το 2011 είχαν αναβαθμολογηθεί 36.538 γραπτά (ποσοστό 6,83%).

     

  • Παρατηρείται αύξηση στα γραπτά που βαθμολογήθηκαν μεταξύ 18-20 (13,50 έναντι 11,09% για το έτος 2011), ενώ υπάρχει μικρή αύξηση στα γραπτά που βαθμολογήθηκαν μεταξύ 15-18 (18,13% έναντι 18,08% για το έτος 2011).

    Read more: http://www.neolaia.gr/2012/06/25/panellinies-2012-statistika-stoixeia-vathmologion/#ixzz2DKDICykg
     
  • Στις εξετάσεις προσήλθε το 97,35% του συνόλου των υποψηφίων (84.837 από 87.144 υποψηφίους). Το 2011 είχε προσέλθει το 98,37% του συνόλου των υποψηφίων (85.478 από 86.924 υποψηφίους).

     

  • Φέτος αναβαθμολογήθηκαν, λόγω διαφοράς α’ και β’ βαθμολογητή, 36.075 γραπτά (ποσοστό 6,60%). Παρατηρείται δηλαδή μείωση σε σχέση με το 2011. (Το 2011 είχαν αναβαθμολογηθεί 36.538 γραπτά (ποσοστό 6,83%).

     

  • Παρατηρείται αύξηση στα γραπτά που βαθμολογήθηκαν μεταξύ 18-20 (13,50 έναντι 11,09% για το έτος 2011), ενώ υπάρχει μικρή αύξηση στα γραπτά που βαθμολογήθηκαν μεταξύ 15-18 (18,13% έναντι 18,08% για το έτος 2011).

    Read more: http://www.neolaia.gr/2012/06/25/panellinies-2012-statistika-stoixeia-vathmologion/#ixzz2DKDICykg
     


  • Read more: http://www.neolaia.gr/2012/06/25/panellinies-2012-statistika-stoixeia-vathmologion/#ixzz2DKDICykg
     



    Read more: http://www.neolaia.gr/2012/06/25/panellinies-2012-statistika-stoixeia-vathmologion/#ixzz2DKDICykg
     
  • Στις εξετάσεις προσήλθε το 97,35% του συνόλου των υποψηφίων (84.837 από 87.144 υποψηφίους). Το 2011 είχε προσέλθει το 98,37% του συνόλου των υποψηφίων (85.478 από 86.924 υποψηφίους).

     

  • Φέτος αναβαθμολογήθηκαν, λόγω διαφοράς α’ και β’ βαθμολογητή, 36.075 γραπτά (ποσοστό 6,60%). Παρατηρείται δηλαδή μείωση σε σχέση με το 2011. (Το 2011 είχαν αναβαθμολογηθεί 36.538 γραπτά (ποσοστό 6,83%).

     

  • Παρατηρείται αύξηση στα γραπτά που βαθμολογήθηκαν μεταξύ 18-20 (13,50 έναντι 11,09% για το έτος 2011), ενώ υπάρχει μικρή αύξηση στα γραπτά που βαθμολογήθηκαν μεταξύ 15-18 (18,13% έναντι 18,08% για το έτος 2011).

    Read more: http://www.neolaia.gr/2012/06/25/panellinies-2012-statistika-stoixeia-vathmologion/#ixzz2DKDICykg
     
  • Στις εξετάσεις προσήλθε το 97,35% του συνόλου των υποψηφίων (84.837 από 87.144 υποψηφίους). Το 2011 είχε προσέλθει το 98,37% του συνόλου των υποψηφίων (85.478 από 86.924 υποψηφίους).

     

  • Φέτος αναβαθμολογήθηκαν, λόγω διαφοράς α’ και β’ βαθμολογητή, 36.075 γραπτά (ποσοστό 6,60%). Παρατηρείται δηλαδή μείωση σε σχέση με το 2011. (Το 2011 είχαν αναβαθμολογηθεί 36.538 γραπτά (ποσοστό 6,83%).

     

  • Παρατηρείται αύξηση στα γραπτά που βαθμολογήθηκαν μεταξύ 18-20 (13,50 έναντι 11,09% για το έτος 2011), ενώ υπάρχει μικρή αύξηση στα γραπτά που βαθμολογήθηκαν μεταξύ 15-18 (18,13% έναντι 18,08% για το έτος 2011).

    Read more: http://www.neolaia.gr/2012/06/25/panellinies-2012-statistika-stoixeia-vathmologion/#ixzz2DKDICykg
     
  • Στις εξετάσεις προσήλθε το 97,35% του συνόλου των υποψηφίων (84.837 από 87.144 υποψηφίους). Το 2011 είχε προσέλθει το 98,37% του συνόλου των υποψηφίων (85.478 από 86.924 υποψηφίους).

     

  • Φέτος αναβαθμολογήθηκαν, λόγω διαφοράς α’ και β’ βαθμολογητή, 36.075 γραπτά (ποσοστό 6,60%). Παρατηρείται δηλαδή μείωση σε σχέση με το 2011. (Το 2011 είχαν αναβαθμολογηθεί 36.538 γραπτά (ποσοστό 6,83%).

     

  • Παρατηρείται αύξηση στα γραπτά που βαθμολογήθηκαν μεταξύ 18-20 (13,50 έναντι 11,09% για το έτος 2011), ενώ υπάρχει μικρή αύξηση στα γραπτά που βαθμολογήθηκαν μεταξύ 15-18 (18,13% έναντι 18,08% για το έτος 2011).

    Read more: http://www.neolaia.gr/2012/06/25/panellinies-2012-statistika-stoixeia-vathmologion/#ixzz2DKDICykg
     
  • Στις εξετάσεις προσήλθε το 97,35% του συνόλου των υποψηφίων (84.837 από 87.144 υποψηφίους). Το 2011 είχε προσέλθει το 98,37% του συνόλου των υποψηφίων (85.478 από 86.924 υποψηφίους).

    Φέτος αναβαθμολογήθηκαν, λόγω διαφοράς α’ και β’ βαθμολογητή, 36.075 γραπτά (ποσοστό 6,60%). Παρατηρείται δηλαδή μείωση σε σχέση με το 2011. (Το 2011 είχαν αναβαθμολογηθεί 36.538 γραπτά (ποσοστό 6,83%).

    Παρατηρείται αύξηση στα γραπτά που βαθμολογήθηκαν μεταξύ 18-20 (13,50 έναντι 11,09% για το έτος 2011), ενώ υπάρχει μικρή αύξηση στα γραπτά που βαθμολογήθηκαν μεταξύ 15-18 (18,13% έναντι 18,08% για το έτος 2011).

     

    ΜΑΘΗΜΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ 2011 ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ 2012 ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΕΤΑΒΟΛΗΣ
    ΝΕΟΕΛΛ. ΓΛΩΣΣΑ ΓΕΝ. ΠΑΙΔΕΙΑ

     

    85478 84837 -0.7%
    ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΕΝ. ΠΑΙΔΕΙΑ

     

    601 658 9.5%
    ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ & ΣΤΟΙΧ. ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΓΕΝ. ΠΑΙΔΕΙΑ

     

    39881 37111 -6.9%
    ΦΥΣΙΚΗ ΓΕΝ. ΠΑΙΔΕΙΑ

     

    698 1255 79.8%
    ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΓΕΝ. ΠΑΙΔΕΙΑ

     

    44060 45718 3.8%
    ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΘΕΩΡ. ΚΑΤ.

     

    36650 34737 -5.2%
    ΛΑΤΙΝΙΚΑ ΘΕΩΡ. ΚΑΤ.

     

    36632 34684 -5.3%
    ΝΕΟΕΛΛ. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΘΕΩΡ. ΚΑΤ.

     

    36736 34749 -5.4%
    ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΕΩΡ. ΚΑΤ.

     

    36558 34716 -5.0%
    ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ

     

    11574 12620 9.0%
    ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ

     

    11623 12627 8.6%
    ΦΥΣΙΚΗ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ

     

    11603 12630 8.9%
    ΧΗΜΕΙΑ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ

     

    11610 12609 8.6%
    ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ ΤΕΧ/ΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 1

     

    782 989 26.5%
    ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΕΧ/ΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 1

     

    775 988 27.5%
    ΦΥΣΙΚΗ ΤΕΧ/ΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 1

     

    776 993 28%
    ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ ΤΕΧ/ΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 1

     

    776 989 27.4%
    ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΕΧ/ΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 2

     

    36080 36269 0.5%
    ΦΥΣΙΚΗ ΤΕΧ/ΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 2

     

    36035 36276 0.7%
    ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡ. ΤΕΧ/ΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 2

     

    35932 36252 0.9%
    ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜ. ΣΕ ΠΡΟΓΡ.ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧ/ΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 2

     

    36071 36249 0.5%
    Α.Ο.Θ. ΕΠΙΛΟΓΗΣ 24226 22747 -6.1%

     

    ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2012

    ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΤΟΥΣ 2012
    ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟ 2011 ΚΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑ
    Α/Α ΜΑΘΗΜΑ

    ΕΥΡΟΣ
    ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ

    Έτη

    2011               2012

    1 ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
    ΓΕΝ. ΠΑΙΔ.
    18 - 20 2,04 1,04
    15 - 17,9 23,44 21,08
    12 - 14,9 33,85 38,55
    10 - 11,9 17,81 18,85
    5 - 9,9 19,72 18,30
    0 - 4,9 3,10 2,14
    2 ΙΣΤΟΡΙΑ
    ΓΕΝ. ΠΑΙΔ.
    18 - 20 7,14 7,32
    15 - 17,9 12,76 11,81
    12 - 14,9 12,31 12,31
    10 - 11,9 10,18 7,32
    5 - 9,9 32,06 28,78
    0 - 4,9 25,53 32,44
    3 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ & ΣΤ. ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ
    ΓΕΝ. ΠΑΙΔ.
    18 - 20 22,23 21,30
    15 - 17,9 17,41 15,45
    12 - 14,9 13,84 12,04
    10 - 11,9 7,43 7,47
    5 - 9,9 18,11 18,12
    0 - 4,9 20,95 25,59
    4 ΦΥΣΙΚΗ
    ΓΕΝ. ΠΑΙΔ.
    18 - 20 31,15 47,27
    15 - 17,9 27,33 21,20
    12 - 14,9 15,05 11,03
    10 - 11,9 5,73 5,73
    5 - 9,9 11,39 8,16
    0 - 4,9 9,32 6,59
    5 ΒΙΟΛΟΓΙΑ
    ΓΕΝ. ΠΑΙΔ.
    18 - 20 20,99 18,96
    15 - 17,9 21,10 22,95
    12 - 14,9 14,68 15,27
    10 - 11,9 8,53 8,41
    5 - 9,9 22,26 20,36
    0 - 4,9 12,43 14,03
    6 ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
    ΘΕΩΡ. ΚΑΤ.
    18 - 20 3,81 2,78
    15 - 17,9 14,93 13,77
    12 - 14,9 18,24 19,92
    10 - 11,9 13,60 14,61
    5 - 9,9 29,17 30,31
    0 - 4,9 20,22 18,58
    7 ΛΑΤΙΝΙΚΑ ΘΕΩΡ. ΚΑΤ. 18 - 20 16,89 16,26
    15 - 17,9 21,61 18,74
    12 - 14,9 15,51 17,08
    10 - 11,9 8,70 10,47
    5 - 9,9 15,55 17,05
    0 - 4,9 21,72 20,37
    8 ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
    ΘΕΩΡ. ΚΑΤ.
    18 - 20 7,17 4,34
    15 - 17,9 27,71 23,46
    12 - 14,9 26,12 30,44
    10 - 11,9 13,42 15,06
    5 - 9,9 19,47 19,11
    0 - 4,9 6,08 7,57
    9 ΙΣΤΟΡΙΑ
    ΘΕΩΡ. ΚΑΤ.
    18 - 20 19,18 17,78
    15 - 17,9 20,08 16,83
    12 - 14,9 14,34 13,34
    10 - 11,9 8,44 8,64
    5 - 9,9 22,50 24,61
    0 - 4,9 15,43 18,77
    10 ΒΙΟΛΟΓΙΑ
    ΘΕΤ. ΚΑΤ.
    18 - 20 31,04 19,91
    15 - 17,9 32,97 34,06
    12 - 14,9 14,54 20,35
    10 - 11,9 6,14 8,43
    5 - 9,9 9,94 12,11
    0 - 4,9 5,34 5,11
    11 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
    ΘΕΤ. ΚΑΤ.
    18 - 20 9,79 11,09
    15 - 17,9 18,51 17,98
    12 - 14,9 19,30 20,14
    10 - 11,9 11,79 11,55
    5 - 9,9 24,14 21,41
    0 - 4,9 16,44 17,80
    12 ΦΥΣΙΚΗ ΘΕΤ. ΚΑΤ. 18 - 20 9,10 13,84
    15 - 17,9 16,22 17,71
    12 - 14,9 17,71 16,25
    10 - 11,9 11,90 10,97
    5 - 9,9 29,81 27,09
    0 - 4,9 15,24 14,11
    13 ΧΗΜΕΙΑ
    ΘΕΤ. ΚΑΤ.
    18 - 20 28,57 36,54
    15 - 17,9 22,66 25,87
    12 - 14,9 15,48 12,65
    10 - 11,9 7,66 5,52
    5 - 9,9 15,73 11,92
    0 - 4,9 9,86 7,46
    14 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ
    ΤΕΧ ΚΑΤ. 1
    18 - 20 43,17 41,30
    15 - 17,9 20,93 25,57
    12 - 14,9 12,94 10,74
    10 - 11,9 5,76 4,98
    5 - 9,9 11,52 10,99
    0 - 4,9 5,66 6,39
    15 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
    ΤΕΧ ΚΑΤ.1
    18 - 20 9,21 8,77
    15 - 17,9 12,95 14,19
    12 - 14,9 17,20 16,12
    10 - 11,9 12,24 10,32
    5 - 9,9 28,74 25,80
    0 - 4,9 19,63 24,77
    16 ΦΥΣΙΚΗ
    ΤΕΧ ΚΑΤ. 1
    18 - 20 8,66 12,24
    15 - 17,9 12,99 15,33
    12 - 14,9 16,01 14,43
    10 - 11,9 12,28 11,59
    5 - 9,9 30,81 29,51
    0 - 4,9 19,23 16,88
    17 ΧΗΜΕΙΑ - ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ ΤΕΧ
    ΚΑΤ. 1
    18 - 20 43,57 44,97
    15 - 17,9 21,33 23,58
    12 - 14,9 10,71 11,85
    10 - 11,9 7,48 6,05
    5 - 9,9 11,22 11,34
    0 - 4,9 5,66 2,19
    18 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
    ΤΕΧ ΚΑΤ. 2
    18 - 20 2,47 3,04
    15 - 17,9 6,21 6,26
    12 - 14,9 9,32 9,89
    10 - 11,9 8,16 8,25
    5 - 9,9 28,25 24,16
    0 - 4,9 45,56 48,37
    19 ΦΥΣΙΚΗ ΤΕΧ
    ΚΑΤ. 2
    18 - 20 2,16 3,34
    15 - 17,9 4,81 6,28
    12 - 14,9 7,60 8,66
    10 - 11,9 7,07 7,52
    5 - 9,9 34,51 35,85
    0 - 4,9 43,81 38,32
    20 ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚ/ΣΗΣ
    ΕΠΙΧ/ΣΕΩΝ ΤΕΧ ΚΑΤ. 2
    18 - 20 30,56 30,37
    15 - 17,9 17,16 16,85
    12 - 14,9 14,98 14,16
    10 - 11,9 10,23 9,25
    5 - 9,9 23,36 23,35
    0 - 4,9 3,67 5,99
    21 ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓ/ΚΟ ΠΕΡ/ΛΟΝ
    ΤΕΧ ΚΑΤ. 2
    18 - 20 16,74 16,24
    15 - 17,9 17,91 17,69
    12 - 14,9 14,52 13,95
    10 - 11,9 9,51 8,91
    5 - 9,9 19,81 23,80
    0 - 4,9 21,48 19,39
    22 ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ
    ΕΠΙΛΟΓΗΣ
    18 - 20 33,80 23,52
    15 - 17,9 19,98 20,97
    12 - 14,9 13,69 12,65
    10 - 11,9 6,95 6,75
    5 - 9,9 14,93 17,89
    0 - 4,9 10,61 18,19