Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας
Αξιολόγηση Σχολικής Μονάδας
Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2022-2023) Δες εδώ
Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2021-2022) Δες εδώ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
" Η βιωματική εκπαίδευση ως εργαλείο ψυχοκοινωνικής ανάπτυξης"
ΘΕΜΑ: "Η αυτοεκτίμηση ως μέσω καθορισμού στόχων"
ερωτήσεις για ανάπτυξη συζήτησης προς τα παιδιά
1. Ποια διαπιστώνετε ότι ήταν τα σημαντικότερα άτομα στη ζωή σας μέχρι σήμερα;
2. Ποιες εμπειρίες θέλετε να θυμόσαστε και γιατί;
3. Ποιες δεν θέλετε να θυμάστε και γιατί;
4. Ποια ήταν η πιο ευχάριστη περίοδος της ζωής σας;
5. Ποια ήταν η πιο δύσκολη περίοδο της ζωής σας;
6. Τι είναι αυτοεκτίμηση;
7. Πως αισθάνεστε αυτή τι στιγμή;
8. Ποια είναι η εικόνα που έχετε για τον εαυτό σας;
9. Ποιοι παράγοντες και γεγονότα επηρέασαν την εικόνα που έχετε για τον εαυτό σας;
10. Πως η αυτοεκτίμηση σας επηρεάζει τον καθορισμό των στόχων;
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ( διανεμήθηκε στους- και απαντήθηκε από τους – μαθητές)
1. Τι σας άρεσε περισσότερο από την παρουσίαση;
2. Τι σας άρεσε λιγότερο;
3. Τι σας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση;
4. Σας άρεσε η συζήτηση που αναπτύχθηκε;
5. Μπορέσατε να εκφράσετε τις απόψεις σας;
6. Η παρουσίαση σας βοήθησε να αναγνωρίσετε πράγματα για τον εαυτό σας που δεν σας ήταν ξεκάθαρα πριν;
Σε αριθμό μαθητών : 50 (2 τμήματα) το 90% απάντησε θετικά για τη συμβολή του εργαστηρίου στην κατάκτηση της αυτοεκτίμησης και στην ικανότητα τοποθέτησης πιο ξεκάθαρων στόχων. Ένα 10% εξέφρασε το δισταγμό του για εξωτερίκευση στην κοινότητα και τήρησε ουδέτερη στάση απέναντι στη δράση.
Άξονας "Σχολική Φοίτηση – Διαρροή"
Ενημερωτική συνάντηση μαθητών Α΄ Λυκείου πραγματοποιήθηκε στις 6/5/2022 στην αίθουσα εκδηλώσεων του 5ου ΓΕΛ Λαμίας από μέλη του ΚΕ.ΔΑ.ΣΥ και της Δ.Δ.Ε. Φθιώτιδας στα πλαίσια της Εσωτερικής Αξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας και στον άξονα «Σχολική Φοίτηση – Διαρροή». Οι μαθητές είχαν μια εποικοδομητική συζήτηση σχετικά με τις «Αποτελεσματικές Κοινότητες Μάθησης» με την ψυχολόγο κ. Χριστοδούλου Ελένη , την κοινωνική λειτουργό κ. Σχοινά Χριστίνα και την υπεύθυνη Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού κ. Γαλάτη Αργυρώ.
Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας. Δες εδώ
Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού
Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021)