Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας

 

Αξιολόγηση Σχολικής Μονάδας

Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2022-2023) Δες εδώ

Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2021-2022Δες εδώ 

 

ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

" Η βιωματική εκπαίδευση ως εργαλείο ψυχοκοινωνικής ανάπτυξης"

ΘΕΜΑ: "Η αυτοεκτίμηση ως μέσω καθορισμού στόχων" 

ερωτήσεις για ανάπτυξη συζήτησης προς τα παιδιά 

1. Ποια διαπιστώνετε ότι ήταν τα σημαντικότερα άτομα στη ζωή σας μέχρι σήμερα; 

2. Ποιες εμπειρίες θέλετε να θυμόσαστε και γιατί; 

3. Ποιες δεν θέλετε να θυμάστε και γιατί; 

4. Ποια ήταν η πιο ευχάριστη περίοδος της ζωής σας; 

5. Ποια ήταν η πιο δύσκολη περίοδο της ζωής σας;    

6. Τι είναι αυτοεκτίμηση; 

7. Πως αισθάνεστε αυτή τι στιγμή; 

8. Ποια είναι η εικόνα που έχετε για τον εαυτό σας; 

9. Ποιοι παράγοντες και γεγονότα επηρέασαν την εικόνα που έχετε για τον εαυτό σας; 

10. Πως η αυτοεκτίμηση σας επηρεάζει τον καθορισμό των στόχων; 

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ( διανεμήθηκε στους- και απαντήθηκε από τους – μαθητές)

1. Τι σας άρεσε περισσότερο από την παρουσίαση; 

2. Τι σας άρεσε λιγότερο;

3. Τι σας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση; 

4. Σας άρεσε η συζήτηση που αναπτύχθηκε; 

5. Μπορέσατε να εκφράσετε τις απόψεις σας;  

6. Η παρουσίαση σας βοήθησε να αναγνωρίσετε πράγματα για τον εαυτό σας που δεν σας ήταν ξεκάθαρα πριν;  

Σε αριθμό μαθητών : 50 (2 τμήματα) το 90% απάντησε θετικά για τη συμβολή του εργαστηρίου στην κατάκτηση της αυτοεκτίμησης και στην ικανότητα τοποθέτησης πιο ξεκάθαρων στόχων. Ένα 10% εξέφρασε το δισταγμό του για εξωτερίκευση στην κοινότητα και τήρησε ουδέτερη στάση απέναντι στη δράση.

 Άξονας  "Σχολική Φοίτηση – Διαρροή"

diar1diar2diar3

     Ενημερωτική συνάντηση μαθητών Α΄ Λυκείου πραγματοποιήθηκε στις 6/5/2022 στην αίθουσα εκδηλώσεων του 5ου ΓΕΛ Λαμίας από μέλη του ΚΕ.ΔΑ.ΣΥ και της Δ.Δ.Ε. Φθιώτιδας στα πλαίσια της Εσωτερικής Αξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας και στον άξονα «Σχολική Φοίτηση – Διαρροή». Οι μαθητές είχαν μια εποικοδομητική συζήτηση σχετικά με τις «Αποτελεσματικές Κοινότητες Μάθησης» με την ψυχολόγο κ. Χριστοδούλου Ελένη , την κοινωνική λειτουργό κ. Σχοινά Χριστίνα και την υπεύθυνη Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού κ. Γαλάτη Αργυρώ.

 

Αποτελέσματα Δράσης "ΣΧΕΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ -ΣΧΟΛΕΙΟΥ"  Περισσότερα 
 

Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας. Δες εδώ

 

Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού

 

Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021)